Páginas

jueves, 22 de noviembre de 2012

Conferència sobre les TAC

Hola, avui parlaré sobre la conferència que va realitzar l'Anna Pérez sobre les Tecnlogies d'Aprenentatge Col·laboratiu, el primer dia de la SAE.

Doncs bé a grans trets podem dir que com a mestres futurs ens hem d'adaptar a les noves tecnologies i a les noves situacions. És molt important renovar metodologies i maneres de fer. Tot això suposa una canvi i un esforç. però s'ha de fer.

Ens ha parlat del que aporten les TAC a l'escola, als alumnes, mestres, pares,.. i les conclusions són lés següents:

- Milloren i potencien el treball en equip.
- Ajuden a que tota la comunitat educativa participi i col·labori.
- Es comparteixen coneixements, aprenentatges, experiències,..
- Ajuden en la comunicació entre els membres de la comunitat educativa.
- Afavoreixen en els aprenentatges, ja que generen discusions, dubtes, incògnites.
- Aporten entusiasme per a fer i provar noves coses.
- Afavoreixen la interacció.

La meva opinió personal, és que ha estat una conferència realment interessant. No he tingut temps per avorrir-me, ja que tot el que ha dit l'Anna Pérez m'ha resultat interessant i a la vegada m'ha donat idees aplicables.
Tot i que a l'assignatura GTIC, que curso aquest any estic aprenent moltes maneres d'aplicar les tecnologies a l'aula, l'Anna m'ha fet veure que serveixen i tenen molta utilitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario