Páginas

miércoles, 19 de diciembre de 2012

Identitat i territori


Hola, hola! Ja fa dies que us volia parlar sobre el treball modular que vàrem tenir que realitzar a COED i GTIC. Va ser un treball amb parelles molt interessant que personalment em va ajudar a millorar el meu disurs i a utilitzar eines informàtiques que no havia utilitzat mai.
El treball que la meva companya Mònia Segarra i jo vàrem realitzar tractava del camí que haviem anat realitzant des de que ens coneixem. Els espais i centres que hem compartit, les diferents personalitats que tenim, la nostra amistat, les nostres victòries individuals i conjuntes,.. Ha estat un treball molt satisfactori.
Haig de dir que encara que vàrem ser les primeres en realitzar-lo i exposar-lo va sortir força bé i crec que s'ajustava el que ens demanaven els professors. A mesura que passaven els dies i les altres companyes exposaven, m'anava adonant de coses a millorar, de les coses que haviem fet bé, dels recursos que hi ha (a part dels que nosaltres vem utilitzar),.. Estic força contenta.

També m'agradaria dir-vos que ja queda poquet perquè el semestre s'acabi i que ara toca clavar colzes per tal d'aprovar els exàmens. A la pròxima entrada faré el tancament del bolc i m'acomiadare de tots vosaltres!
Molta sort i fins la propera!

No hay comentarios:

Publicar un comentario